به نام خدا

خدایی که دل را آفرید تا احساسش کنیم و چشم داد تا با دیدنش همیار دل باشد ...

خدایی که دل را آفرید تا احساسش کنیم و چشم داد تا با دیدنش همیار دل باشد ...

به نام خدا

********مجموعه عکس های محمد شاه علی ********
میگن هر آنچه دیده بیند دل کند یاد .... امّا ! ... یه وقتایی هم هر آنچه دل بیند دیده کند یاد ... یهو برمیگردی دوباره بهش خیره میشی اما این بار یه جور دیگه! همونه اما این دفه دلت هم داره نیگا میکنه ... اینجوریه ... باید به چشمامون یاد بدیم دل بِدن! به دلامون هم یاد بدیم ببینن ...یه جور دیگه باید نیگا کنیم ... دل ها رو باید شُست !
-----------------------------------------------------------------
عکاس : محمد شاه علی
اسم هنری: "بنی فاطمه "
Photo & Design :
Mohammad.SH

برای دیدن گالری من در سایت " نگارخانه ایرانی " عکس های زیر رو کلیک کنید :

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ آبان ۹۳، ۱۹:۱۰ - حسین شیخی(نگارخانه)
    +++ احسنت+++

اگر قدری بگردی باز آدم هست در دنیا

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سنجاق کوچک

به تعدادی که بر گل، اشک شبنم هست در دنیا
درون قلب آدم های آن غم هست در دنیا

چه جای بیمی از دوزخ؟ چه جای ترسی از محشر؟
هزاران درد بدتر از جهنم هست در دنیا

هوا از ابر سرشار و امید آفتابی نیست
نمانده هیچ سقراطی ولی سم هست در دنیا

به دریای حقیقت تن زدیم و تشنه لب مردیم
که صدها تشنه ی بر ما مقدم هست در دنیا

جهان را جنگلی می بینم از درنده خویان پُر
امید دیدن انسان عجب کم هست در دنیا!

ولی با این وجود ای شیخ، روشن کن چراغت را
اگر قدری بگردی باز آدم هست در دنیا


"مهدی عابدی"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
محمد شاه علی "بنی فاطمه"

نظرات  (۳)

 من از زیایی وظرافت بالهای سنجاقک شگفت زده شدم . وسط زمستون سنجاقک کجا بوده
پاسخ:
این زیبایی، شاهکار خدای زیبایی هاست :-)
من اززیبایی وظرافت بالهای سنجاقک شگفت زده شدم. البته که وسط این زمستون سنجاقکی در کار نیست ومن تعجب کردم .
پاسخ:
این زیبایی، شاهکار خدای زیبایی هاست :-)

This is great.I was surprised.Bravo to you and your camera.

این خیلی خوبه.من شگفت زده شدم.آفرین به شما ودوربین شما.
پاسخ:
ممنونم از نگاهت. این با دوربین قبلیم گرفته بودم .
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی